خطوط بلک لیست به خطوطی گفته می شود که شخص صاحب خط با ارسال کد به اپراتور خط خود ، درخواست عدم دریافت پیامک های تبلیغاتی را اعلام نموده و اپراتور خط شخص را در لیست سیاه مخابراتی قرار می دهد و بدین ترتیب پس از آن شخص از خطوط پیام کوتاه پنل های پیامک انبوه ، پیامک های تبلیغاتی را دریافت نمی نماید. در صورتی که سامانه ی ارسال پیام انبوه دارید و محتوای پیامک های شما اطلاع رسانی می باشد و رسیدن پیامک های شما به مخاطبینتان برایتان حائز اهمیت می باشد می بایست حتما خط خود را خدماتی نمایید یا از ماژول پیامک سفید استفاده نمایید :

همانطور که در مقالات گذشته به آن اشاره نموده ایم جهت خدماتی کردن و ارسال تعهد نامه به اپراتور ، تعهد نامه می بایست حتما به صورت حقوقی پر شده و به اپراتور مربوطه ارسال گردد. شرکت هایی که شماره ی ثبت ، کدملی ، شناسه ثبت دارند در گروه شرکت هایی هستند که امکان خروج از بلک لیست برای آنان میسر می باشد.

افراد حقیقی و یا شرکت هایی که هنوز به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز ننموده اند با توجه به اطلاعیه ی اپراتورها در آذر ماه سال 94 مبنی بر عدم امکان خدماتی نمودن خطوط پیامک انبوه به صورت حقیقی و با توجه به دستور العمل ارائه شده ی سازمان ارتباطات سیار در اسفندماه سال 94 کلیه خطوطی که در  گذشته به صورت حقیقی به صورت تبلیغاتی شده و امکان ارسال پیام انبوه با این خطوط به خطوط بلک لیست امکان پذیر نمی باشد. افراد و شرکت های مذکور می توانند فرم تعهد نامه ی خود را به صورت حقوقی پر نموده و اقدام به خروج از بلک لیست نمایند در غیر این صورت امکان خدماتی کردن خطوط این افراد به هیچگونه امکان پذیر نمی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *