ریدایرکت کاربران در وردپرس پس از ورود و خروج در وردپرس این امکان را به شما میده تا کاربران شما بتونند بعد از اینکه وارد محیط کاربری خودشون در پیشخوان وردپرس شدند و یا اینکه هنگامی که از پیشخوان وردپرس خارج شدند به صفحه دلخواهی که برای ورود و خروج در وردپرس تعیین کردید منتقل شوند. با استفاده از ریدایرکت کاربر در وردپرس میتونید تا صفحاتی را بر اساس نقش کاربری در وردپرس تعیین کنید تا هر کاربری بسته به نقش کاربری که داره به صفحه‌ای که تعیین کردید منتقل بشه.

در این آموزش ما قصد دارم به معرفی افزونه انتقال کاربران پس از ورود و خروج در وردپرس بپردازم که با استفاده از اون میتونید تا برای هر یک از نقش‌های کاربری که برای کاربرانتون تعیین کردید صفحاتی را انتخاب کنید تا وقتی چنین کاربرانی وارد سایت شدند و یا اینکه از سایت خارج شدند به این صفحات منتقل شوند. پس اگر شما هم به دنبال نحوه انتقال کاربران پس از ورود و خروج در وردپرس به صفحه دلخواه هستید تا انتهای این آموزش همراه ما باشید.

آموزش ریدایرکت کاربران در وردپرس پس از ورود و خروج

افزونه‌ای که قصد معرفی اونو دارم با عنوان Peter’s Login Redirect در مخزن وردپرس به ثبت رسیده و تاکنون تونسته است تا بیش از 80.000 نصب فعال و کسب امتیاز  4.8  رااز آن خودش بکنه که با استفاده از این افزونه میتونید نسبت به انتقال کاربران در وردپرس پس از ورود به سایت اقدام کنید.

 

پس از نصب و فعال سازی افزونه منویی در بخش تنظیمات وردپرس سایت شما با نام Login/logout Redirects افزوده خواهد شد، روی آن کلیک کنید تا به صفحه تنظیمات افزونه هدایت شده و برای صفحاتی که قصد انتقال کاربران بر اساس نقش کاربری در وردپرس، انتقال کاربر خاص در وردپرس و انتقال همه کاربران در وردپرس را دارید شخصی سازی کنید.

ریدایرکت کاربر خاص در وردپرس

در اولین بخش از تنظیمات این افزونه میتونید هرکاربر خاصی را که مدنظر شماست به صفحه خاصی هدایت کنید، برای این منظور کافیه تا مطابق تصویر زیر عملکرده و کاربر خودتون را در صفحه‌ای که وجود داره تعیین کنید تا به صفحه و آدرس مد نظر شما هدایت شود.

 

 

برای انتقال و ریدایرکت کاربر خاص در وردپرس ابتدا در فیلد ADD کاربر مورد نظر را انتخاب نمایید، سپس در فیلد URL آدرس دلخواه خود را که میخواهید کاربر بعد از ورود به سایت به آن هدایت شود را وارد کرده و در انتها آدرس مورد نظر برای هدایت به آن در هنگام خروج کاربر را وارد کرده و بر روی Add Username rule کلیک کنید. بعد از اینکه تنظیمات ریدایرکت کاربر در وردپرس را در این بخش ذخیره کردید مشابه تصویر زیر میتونید اونو ویرایش کرده و صفحات مبدا و مقصد برای انتقال کاربر در وردپرس را ویرایش کرده و یا اینکه حذف کنید.

 

 

ریدایرکت کاربران در وردپرس بر اساس نقش کاربری

در روش دوم این افزونه میتونید تا کاربران را بر اساس نقش کاربری آنها هنگام ورود یا خروج در سایت به صفحه خاصی هدایت کنید، برای این منظور کافی است تا مطابق تصویر زیر عمل کرده و جزییات را تکمیل کنید.

 

 

برای انتقال کاربران بر اساس یک نقش کاربری خاص در وردپرس هم میتونید تا ابتدا در فیلد Add نقش کاربری مورد نظر را که قصد دارید بعد از ورود به سایت به صفحه دلخواه ریدایرکت بشه را وارد کرده و سپس به ترتیب در فیلدهای URL و Logout URL آدرس صفحه مورد نظر هنگام ورود کاربر و خروج وی را برای هدایت شدن وارد کنید. در نهایت بعد از اضافه کردن نقش کاربری خاص برای انتقال کاربر در وردپرس هم میتونید تا مشابه انتقال کاربر ویرایش کرده و اونو شخصی سازی کنید.

ریدایرکت همه کاربران در وردپرس

و در آخرین روش قادر هستید تا تمامی کاربران را به صفحه خاصی هدایت کنید، برای این منظور نیز کافیه تا مشابه روش‌های فوق صرفا آدرس صفحه مورد نظر هنگام ورود و خروج را وارد کنید تا تمامی کاربران به صفحه مورد نظر هدایت شوند.

 

 

ریدایرکت کاربران پس از عضویت در سایت

از قابلیت‌های دیگه این افزونه هم اینه که میتونید تا برای کاربرانی که در سایت هم عضو میشن ریدایرکت انجام بدین تا به محض اینکه روی دکمه عضویت در سایت کلیک کردن به یک صفحه دلخواه هدایت شده و محتوایی که قصد دارید نمایش بدین را مشاهده کنند. برای این منظور کافیه تا مشابه تصویر زیر عمل کرده و از بخش post registration آدرس دلخواه خودتون را برای هدایت شدن کاربر بعد از عضویت در وردپرس وارد کنید.

 

 

امیدوارم که این آموزش هم مورد توجه و پسند شما واقع شده باشه و با استفاده از اون تونسته باشید تا نسبت به ریدایرکت کاربران در وردپرس پس از ورود و خروج در سایت اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *