نمایش تصاویر اینستاگرام در محصولات ووکامرس این امکان را برای فروشگاه ووکامرس شما فراهم میکنه تا علاوه بر تصاویری که در توضیحات محصول وارد میکنید بتونید تصاویری که در اینستاگرام برای محصول مورد نظر قرار دارند را هم در صفحه محصول نمایش داده و بتونید بخشی از مشتریان خودتون را به صفحه اینستاگرام خودتون هدایت کرده و از طریق اون هم به بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی برای ووکامرس بپردازید.

در این آموزش ما قصد معرفی افزونه برای نمایش تصاویر اینستاگرام در محصولات ووکامرس را داریم که با استفاده از این افزونه میتونید اینستاگرام خودتون را به ووکامرس متصل کرده و از تصاویری که با استفاده از هشتگ در پروفایل اینستاگرام خودتون وارد می‌کنید در محصولات خودتون استفاده کرده و همینطور که روز به روز مدل‌های مختلفی از محصول شما ارائه میشه بتونید بدون نیاز به ویرایش محصول در سایت جدیدترین تصاویر ثبت شده از محصول خودتون را در اون نمایش دهید.

نحوه نمایش تصاویر اینستاگرام در محصولات ووکامرس

افزونه نمایش پست اینستاگرام در ووکامرس که قصد معرفی اونو دارم با عنوان WooCommerce Instagram Product Photos در مخزن وردپرس به ثبت رسیده و تاکنون تونسته بیش از 400 نصب فعال و کسب امتیاز 5 را ازآن خودش بکنه که با استفاده از این افزونه قادر به نمایش پست های اینستاگرام در محصولات ووکامرس خواهید بود.

 

بعد از نصب و فعال سازی افزونه مشابه تصویر زیر منویی با نام Woo Instagram Settings در پیشخوان سایت وردپرسی شما اضافه میشه که با کلیک روی این گزینه میتونید به تنظیمات افزونه مراجعه کنید. همونطور که در تصویر هم میبینید برای استفاده از این افزونه نیاز به کلیدهای API اینستاگرام دارید تا امکان نمایش تصاویر بر اساس هشتگ در محصولات ووکامرس براتون فراهم باشه.

 

 

بنابراین برای دریافت Client ID از اینستاگرام به آدرس https://www.instagram.com/developer مراجعه کرده و سپس مشابه تصویر زیر بعد از اینکه وارد اکانت اینستاگرام خودتون شدید روی دکمه Register Your Application کلیک کنید.

 

 

بعد از کلیک روی این دکمه وارد صفحه‌ای مشابه تصویر زیر خواهید شد که در این مرحله هم باید روی دکمه Register a New Client کلیک کنید تا به مرحله ساخت Client ID در اینستاگرام هدایت شوید.

 

 

بعد از کلیک روی این گزینه وارد صفحه زیر خواهید شد که باید در اون جزییات مربوط به سایت خودتون را مشابه تصویر زیر وارد کنید.

 

 

Application Name: در این فیلد نام برنامه خودتون را وارد کنید. این نام صرفا برای تفکیک برنامه‌هایی هست که در اینستاگرام برای نمایش تصاویر در نرم افزارهای گوناگون ایجاد میکنید که میتونه شامل هر نامی باشه.

Description: در این فیلد هم میتونید توضیحات مربوط به برنامه خودتون را وارد کنید.

Company Name: در این فیلد هم میتونید نام کمپانی یا همون شرکت یا کسب و کار خودتون را وارد کنید.

Website URL: در این فیلد آدرس وبسایت خودتون را وارد کنید.

Valid Redirect URLs: در این فیلد هم آدرس برگشت به وبسایت خودتون را وارد کنید.

Privacy Policy URL: در این فیلد هم میتونید آدرس صفحه شرایط سرویس دهی خودتون را وارد کنید.

Contact Email: در این فیلد هم آدرس ایمیل خودتون را وارد کرده و در نهایت بعد از اینکه روی کپچا گوگل کلیک کردید و تیک سبز رنگ براتون نمایش داده شد روی دکمه Register کلیک کرده و منتظر بمونید تا برنامه ساخته شده و Client ID براتون تولید شود.

 

 

حالا همونطور که در تصویر میبینید Client ID را کپی کرده و در فیلد Client ID که در تنظیمات افزونه قرار داشت وارد کرده و روی دکمه Generate Access Token کلیک کنید تا Access Token ساخته شده و در تنظیمات افزونه وارد شود.

 

 

با کلیک روی دکمه Access Token مشابه تصویر زیر ساخته شده و در تنظیمات افزونه وارد خواهد شد، حالا روی ذخیره تغییرات کلیک کنید.

 

 

بعد از این مرحله وارد صفحه ویرایش محصول ووکامرس در سایت خودتون شده و مشابه تصویر زیر به بخش جزییات محصول مراجعه کنید. همونطور که در تصویر میبینید گزینه‌ای با عنوان Woo Instagram اضافه شده که با استفاده از اون میتونید هشتگ دلخواه خودتون را وارد کنید تا تصاویری که در این هشتگ قرار دارند در صفحه محصول نمایش داده شوند.

 

 

امیدوارم که این آموزش هم مورد توجه و پسند شما قرار گرفته باشه و با استفاده از اون تونسته باشید تا نسبت به نمایش تصاویر اینستاگرام در محصولات وردپرس اقدام کنید. اگر در رابطه با این آموزش سوال یا مشکلی داشتید در بخش دیدگاه‌ها اعلام کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *