نمایندگی چیست
سامانه نمایندگی امکان کسب درآمد از طریق فروش پنلهای ارسال پیامک را به شما میدهد. تقاضای بالا برای بازاریابی پیامکی در کشور تضمینی بر درآمد بالای شما خواهد بود. مزیت دیگر سامانه نمایندگی این بوده که برای شروع نیاز به مهارت خاصی نداشته و تمامی امکانات لازم در اختیار شما قرار میگیرد.

توضیح پنل پیامک نمایندگی
لطفا قبل از ثبت نام، بخش شرایط و ضوابط را با دقت مطالعه نمایید!
پنل نمایندگی پیامک این قابلیت را در اختیار متقاضیان این سامانه قرار میدهد که از پنل اس ام اس به صورت اختصاصی با نام تجاری و یک دامنه اختصاصی استفاده نموده و اقدام به درآمدزایی نمایند (مثال: www.YourName.com).
در این شرایط هیچ نامی از شرکت مادر (باب منیر) برده نشده و نماینده سامانه پیامک میتواند به راحتی با نام تجاری خود فعالیت داشته باشد.
علاوه بر این، نمایندگان قادر هستند کپی رایت و لوگوی اختصاصی خود را در صفحه ورود و صفحات داخلی پنل اس ام اس قرار دهند.
همچنین سامانه پیامک، امکان قرار دادن متون دلخواه در منوهای صفحه ورود (مانند: درباره ما، تماس با ما، اطلاعات حساب، قیمت خطوط اختصاصی، تعرفه پیامک، تعرفه پنل کاربری و غیره) را در اختیار نمایندگان قرار میدهد.
نمایندگی پنل اس ام اس، امکان ایجاد پکیج ها و بسته های مختلف را برای نمایندگان فراهم نموده است.
نمایندگان میتوانند با فعال یا غیر فعال کردن بخش های مختلف و ایجاد سطوح دسترسی متعدد، بسته یا پنل پیام کوتاه ایجاد کرده (مثلا بسته ساده، حرفهای و…) و اقدام به فروش آنها نمایند.
نماینده سامانه پیامک این قابلیت را دارند که با توجه به تعرفه ارسال پیامک خود، جدول تعرفه اختصاصی ایجاد کرده و از فروش پیامک کسب درآمد داشته باشند.
نماینده، با خرید پیامک از شرکت ارائه دهنده خدمات پیامکی (باب منیر) با قیمتی مشخص میتواند نسبت به قیمت گذاری پیامک با قیمت های بالاتر اقدام نماید.
نمایندگان میتوانند به تعداد مشخص شده کاربر ایجاد کنند، کاربران را مدیریت کرده و دسترسی های لازم را به ایشان بدهند.
در پنل نمایندگی پیامک امکان استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی به صورت کاملا اختصاصی وجود دارد.
نمایندگان میتوانند درگاه الکترونیک اختصاصی در پنل اس ام اس راهاندازی نمایند.
بدین ترتیب کاربران از طریق پرداخت الکترونیک وجه را به صورت آنلاین و مستقیم وارد حساب نماینده کرده و همان لحظه شارژ میشوند.
نمایندگان میتوانند بخش ثبت نام آنلاین اختصاصی را برای خود فعال نمایند تا کاربران به سادگی بتوانند ظرف چند دقیقه ثبت نام کرده و به صورت آنلاین وجه مربوطه را پرداخت نمایند.
نمایندگان قادرند بانک اطلاعاتی شماره ی خود را به صورت امن وارد پنل اس ام اس کرده و دسترسی استفاده از این بانک را به کاربران دلخواه خود بدهند.
بدین ترتیب هر نماینده سامانه پیامک میتواند بانک اطلاعاتی اختصاصی خود را داشته باشد که فقط کاربران خودش به آن دسترسی دارند.
کاربران علاوه بر بانک موبایل کل کشور و بانک محله ای موجود در سامانه، از بانک های اختصاصی دیگر نیز جهت ارسال انبوه استفاده خواهند کرد.
نمایندگان قادر خواهند بود از طریق بخش سفارش شماره به صورت آنلاین شماره اختصاصی خریداری کرده و از تخفیف ویژه نمایندگان بهره مند شوند؛
بنابراین نماینده قادر خواهد بود خطوط را با قیمت بالاتری به کاربران خود ارائه نماید.
تعرفه پنل نمایندگی
تعرفه پنل نمایندگی
نوع نمایندگی: عددی
حداکثر کاربر: نامحدود
نماینده زیرمجموعه: نامحدود
نمایندگی مشابه: نامحدود
شماره اختصاصی رایگان: 1000 – 3000 – 5000
خطوط عمومی رایگان: کلیه اپراتورها
قیمت(تومان): 720,000
توجیه اقتصادی
در این طرح برخلاف سایر نمایندگی ها، یک نماینده قادر به ارائه نرم افزار با نام و برند شرکت خود میگردد.
نمایندگی پنل اس ام اس، قادر است به صورت نامحدود سامانه ارسال، دریافت و مدیریت پیامک ایجاد کرده و به فروش برساند؛
نکته قابل توجه این است که باب منیر بابت فروش پنل های کاربری از نمایندگان هیچ هزینه ای دریافت نمیکند و این امر باعث جذابیت این ایده و استقبال باورنکردنی آن شد.
این بدین معنی است که نماینده فقط یک بار هزینه نرم افزار را پرداخت میکند و میتواند به تعداد نامحدود اکانت کاربری با دسترسی های مختلف ایجاد کرده و به فروش رساند.
علاوه بر این نمایندگان از ارسال پیامک های تمامی کاربران خود نیز سود دریافت میکنند.
در این طرح نماینده سامانه پیامک نیاز به هیچ هزینه جانبی ندارد.
از آنجایی که این نرم افزار بر روی یک سرور قرار میگیرد هزینه نگهداری، به روزرسانی، پشتیبانی و … متمرکز شده و توسط شرکت اصلی ارائه دهنده این طرح تأمین میگردد.
نماینده نیاز به هیچ مهارت خاصی نداشته و تنها با آشنایی با کامپیوتر و اینترنت و دریافت آموزشهای لازم از طریق واحد آموزش باب منیر قادر خواهد بود به خوبی با نرم افزار فعالیت نماید.
مثال عملی:
به عنوان مثال یک نماینده با هزینه 720 هزار تومان صاحب امتیاز یک نمایندگی پنل اس ام اس میشود؛
این نماینده با فروش متوسط 10 اکانت در ماه، درآمد ماهیانه در حدود 1 میلیون تومان خواهد داشت.
علاوه بر این، اگر کاربران ایشان روزانه 50000 پیامک ارسال کنند و نماینده بر روی هر پیامک 1 تومان سود برای خود درنظر بگیرد، روزانه از ارسال پیامک، 50 هزار تومان سود خواهد داشت؛ این عدد در یک ماه 1.5میلیون تومان خواهد بود.
واضح است که با اضافه شدن کاربران، تعداد پیامک های ارسالی به شکل روزافزون افزایش خواهد داشت و نماینده شامل تخفیفات ویژه نیز میگردد؛
به شکلی که با ارسال 200,000 پیامک در روز، نماینده بالغ بر 200 هزار تومان سود خواهد داشت که این عدد در ماه بیش از 6 میلیون تومان برآورد میگردد.
همچنین در نمایندگی پنل اس ام اس میتوان از طریق فروش خطوط پیامکی اختصاصی نیز سود دریافت کرد.
به عنوان مثال، اگر نماینده در روز به طور متوسط 5 خط بفروشد و روی هر خط حدودا 10 هزار تومان سود دریافت کند، روزانه سودی برابر 50 هزار تومان خواهد داشت (معمولاً خطوط 14 رقمی به طور متوسط سودی در حدود 5 هزار تومان و خطوط 8 رقمی بیش از 50 هزار تومان سود دارند).
نکته: قرارداد خطوط اختصاصی از سمت مخابرات به صورت سالیانه میباشد، در صورت عدم دریافت هزینه تمدید خطوط اختصاصی از طرف اپراتور، هزینه تمدید شماره از نمایندگان نیز دریافت نخواهد شد.
به هر یک از نمایندگان یک شماره 1000 و یک شماره 3000 و همچنین یک شماره 5000 رایگان با قابلیت ارسال و دریافت ارائه خواهد شد.
همچنین به هر یک از نمایندگان یک شماره عمومی با سرشماره 2000 رند، یک شماره عمومی 8 رقمی با سرشماره 1000 رند، یک شماره عمومی 5000 و یک شماره ثابت (021) رند عمومی جهت تخصیص به کاربران و استفاده به صورت امانی ارائه میگردد.
تفاوت شماره اختصاصی و عمومی: از شماره های عمومی فقط در بخش ارسال منطقه ای (ارسال به بانک اطلاعاتی موجود در سامانه پیامک) و ارسال انبوه (ارسال به بیش از 10 شماره) میتوان استفاده نمود.
این شماره ها در بین تمامی کاربران و زیرکاربران باب منیر مشترک هستند و قابلیت دریافت پیامک ندارند.
همچنین این شماره ها به صورت امانی در اختیار نمایندگان و کاربرانشان قرار میگیرد.
نمایندگان محترم میتوانند علاوه بر شماره های عمومی، به تعداد دلخواه شماره اختصاصی خریداری کرده و به کاربران خود تخصیص دهند.
همچنین قیمت خطوط اختصاصی برای نمایندگی پنل اس ام اس شامل تخفیف میباشد.
تعرفه ارسال
# | اپراتور | تعرفه پیامک (ریال) |
---|---|---|
1. | 5000 | 101 |
2. | 1000 و 3000 | 110 |
3. | 2000 | 119 |
4. | خط ثابت | 99 |
5. | 50001 | 98 |
6. | بین المللی | 3000 |
7. | پیام صوتی – متنی | 171 |
نکته مهم: لازم به ذکر است به تعرفه پیامکها 10 ریال مصوبه قانون بودجه و به تمامی مبالغ و تراکنشها 9% مالیات بر ارزش افزوده اضافه میگردد.
ویژگی های پنل نمایندگی
نماینده بابت فروش پنل های کاربری هیچ مبلغی به شرکت باب منیر پرداخت نمیکند.
نمایندگان مشابه، مجاز به ارائه پنل های نمایندگی زیرمجموعه میباشند، این امکان با شرایط خاصی اعطا میگردد که برای اطلاع از آن میتوانید با واحد فروش تماس حاصل نمایید.
نمایندگان قادر به ایجاد بسته های مختلف با سطوح دسترسی متفاوت میباشند.
نمایندگان میتواند تعرفه های مختلف تعریف نموده و به صورت ثابت یا پلکانی این تعرفه ها را به کاربر اختصاص دهند.
تمامی پنل ها دارای امکانات کامل بوده و در صورت به روز شدن نرم افزار پنل اس ام اس توسط باب منیر، پنل نمایندگی نیز به روز میگردد.
نمایندگان می توانند با دامنه (Domain) اختصاصی یا زیر دامنه (Subdomain) از سامانه استفاده کنند؛ کافیست پس از تهیه سامانه DNS های دامنه خود را رویPayamak-Panel.com و NS2.Payamak-Panel.com و زیر دامنه را روی آیپی 37.228.138.115 تنظیم نمایید تا کاربران شما از دامنه اختصاصی شما وارد سامانه شوند.
دقت نمایید که در هنگام فعالسازی حساب، یک دامنه به صورت رایگان بر روی سرور ثبت (Register) میگردد و دامنههای اضافی شامل هزینه مجزا میباشند.
هزینه و مسئولیت ثبت دامنه در کارگزاری های ثبت دامنه، بر عهده خود نماینده میباشد.
نماینده سامانه پیامک، به صورت پیشفرض، نیازی به تهیه میزبانی وب (Web Hosting) ندارند؛ اما در صورتیکه بخواهند سایت جداگانهای طراحی نمایند و فرم لاگین را داخل سایت طراحی شده، قرار دهند، میتوانند از شرکت های مرتبط اقدام به تهیه فضای هاست نمایند و یا اینکه از سایت ساز رایو برای تهیه فضای هاست و طراحی وبسایت بهره گیرند.
نمایندگان میتوانند لوگوی اختصاصی و اطلاعات کامل خود (اعم از متن کپی رایت، اطلاعات درباره ما، تماس با ما و تعرفه ها و…) را در نرم افزار ثبت و ویرایش نمایند تا کاربران اطلاعات نماینده را در هنگام ورود به سامانه ملاحظه نمایند.
در پنل نمایندگی پیامک امکان ارائه پنل پیامک رایگان وجود مدارد.
نمایندگان مجوز ارائه پنل با عناوین مادام العمر یا دائمی را ندارند.
نمایندگان موظفند پنل های کاربری ایجاد شده خود را به گونهای قیمت گذاری کنند که هزینه آن از حداقل قیمت تعیین شده در سایت باب منیر کمتر نباشد.
نمایندگان موظف به مانیتور کردن و کنترل تمامی پیامک های ارسالی توسط کاربران خود هستند.
همه نمایندگان دارای پشتیبانی و حمایت کامل از سمت شرکت می باشند.
به تعرفه های فوقالذکر مالیات بر ارزش افزوده اضافه خواهد شد.
پنل های نمایندگی فقط به افراد دارای سن قانونی (بالای 18 سال) ارائه میگردد.
در صورت عودت پنل یا تعلیق قرارداد پنل نمایندگی پیامک، قبل از گذشت 1 ماه 20% از مبلغ کل قرارداد بابت هزینه راه اندازی کسر خواهد شد، همچنین در صورت گذشت بیش از 1 ماه از تاریخ قرارداد، مبلغ قابل کسر بر حسب تعداد ماههای گذشته محاسبه و کسر خواهد شد.
کلیه خدمات و هزینه ها (اعم از هزینه پنل و خطوط اختصاصی) در پنل نمایندگی پیامک به صورت سالیانه میباشد و در سال های آتی با تخفیفات ویژه قابل تمدید میباشد.
آبونمان سالیانه:
پنل نمایندگی پیامک یک ساله بوده و جهت تمدید بعد از یک سال شامل 40% تخفیف میباشد، تخفیف تمدید در سال های آتی به صورت ثابت به میزان 50% خواهد بود.
هزینه تمدید سالیانه جهت بهبود کیفیت خدمات و پشتیبانی، به روز رسانی و اضافه شدن بخش های جدید و همچنین ارتقاء سرور دریافت میگردد.
متقاضیان میتوانند پنل نمایندگی را به صورت اقساط تهیه فرمایند، 50% از مبلغ پنل در هنگام عقد قرارداد و مابقی مبلغ یک ماه بعد دریافت خواهد شد.
سامانه باب منیر، برخلاف بسیاری از سامانه های دیگر، به صورت هفتگی به روز میشود؛ همچنین هر ماه بخشهای جدیدی به سامانه اضافه میگردد؛ بخشی از هزینه تمدید سالیانه، به تولید بخش های جدید و به روز رسانی تخصیص داده میشود.
بخشی از این هزینه نیز صرف ارتقاء سرور جهت ارائه خدمات بهتر خواهد شد؛ چرا که با زیاد شدن کاربران و حجم پیامک های ارسالی، به مرور سرور کندتر شده و نیاز به ارتقاء خواهد داشت.
نمایندگانی که ارسال پیامک آنها در طول سال بیش از 10 میلیون پیامک باشد، از پرداخت آبونمان معاف خواهند بود.